GOtoBRNO.cz
Oficiální turistický portál nabízí kompletními informace o Brně v 6 přehledných kategoriích a 3 jazykových mutacích všem konzumentům města.
- jasná struktura a výběr toho nejlepšího, co lze v Brně poznat, zažít a ochutnat
- každodenní aktualizace informací a pravidelné hodnocení a implementace změn a potřeb
- aktuální přehled pořádaných akcí
- čtivé texty a překlady od rodilých mluvčích
- spolupráce s předními odborníky – House of Řezáč, Jiří Tvrdek, prestižní fotografové
Reference
„TIC BRNO je náš důležitý partner, jehož dominující činnost se odehrává při tvorbě a realizaci propagace města. Byli jsme jedni z prvních v naší moderní historii, kteří činnost TIC BRNO považovali za velmi důležitý prvek, zásadním způsobem ovlivňující povědomí jeho návštěvníků o Brně, jeho kultuře, historii ale i současném životě. Příchodem paní Janulíkové do managementu se zintenzivnily a zkonkretizovaly kroky, které k úspěšné propagaci města vedly. Soustředila kolem sebe tým, který měl jasné úkoly a jejich přínos se pozitivně projevil ve všech činnostech. Tisková propagace, komfortní karta BRNOPAS, webové stránky GOtoBRNO.cz a aktivní práce na sociálních sítích, pořádání kulturních a jiných akcí, které navíc vyprovokovaly podnikatelské prostředí k aktivnímu přístupu. Brno se viditelně otevřelo a stalo se otevřeným městem, vyhledávaným nejen mladými návštěvníky, ale i rodinami s dětmi a seniory. Současná situace plná nových výzev a řešení podobný manažerský přístup potřebuje.“
Michal Řičánek
marketing, PR & Sales, Hotel International
„TIC BRNO nyní velmi dobře a podpůrně spolupracuje s řadou dalších brněnských institucí.
Na vysoké produkční úrovni organizuje řadu akcí v čele s Brněnskými Vánocemi, které se z lokálních trhů průměrné kvality posunuly mezi nejvyhledávanější akce svého druhu ve střední Evropě. Vánoce jsou osobité, citlivě zasazené do brněnského prostoru, mají mimořádně kvalitní doprovodný program a následují i ekologické trendy. Dalším výborným příkladem pozitivního vývoje TIC BRNO je například posun časopisu KAM v Brně, který se z šedé nezajímavé tiskoviny stal periodikem s nápaditou grafikou, s velkým množstvím poutavých i praktických informací o dění v městě; to samé platí i o portálu GOtoBRNO.cz. Pozitivně vnímám i vybudování nového infocentra. Ve výčtu by bylo možno pokračovat dlouhým seznamem. Naše agentura za dobu šéfování Jany Janulíkové několikrát s TIC BRNO spolupracovala a vždy šlo z jejich strany o práci vstřícnou, nápomocnou, profesionální a efektivní.“
David Dittrich
ředitel hudební agentury C.E.M.A.