KAM v Brně
Atraktivní společensko-kulturní magazín kombinující nabídku toho, co se v Brně v daném měsíci děje, s lifestylovým obsahem o městě a životě v něm.
- vychází od roku 1957 a jeho vydavatelem je TIC BRNO
- s dodavatelem Pocket Media prošel změnou obsahu a důkladným redesignem
- kromě kulturního a společenského servisu reflektuje městská témata a nabízí rozhovory se zajímavými osobnostmi
- distribuce na stovky míst jakými jsou gastronomické provozy, kampusy a univerzity, DPMB, letiště, zřizované i nezřizované kulturní instituce, infocentra, vlaky ČD
- jako předplatné rozesílán do schránek
Reference
„Spolupráce NdB s TIC BRNO prošla v uplynulých letech zásadní proměnou. Evidentní snahou je vytvářet silné synergické vazby mezi TIC BRNO a klíčovými hráči kulturní scény. Ze stavu, kdy se největší kulturní instituce musela dožadovat elementární podpory, jsme přešli do módu vstřícné, otevřené a kolegiální spolupráce, kdy z TIC BRNO vycházejí silné, rozvojové impulsy. Oceňuji velkou součinnost na poli propagace díla Leoše Janáčka jako klíčového prvku městské identity, kde v minulosti po slovech zřídka následovaly smysluplné činy. Měsíčník KAM v Brně se změnil ve velkorysý a moderní městský informační magazín, který je srovnatelný s podobnými materiály evropských metropolí. Vážím si i odvahy používat při propagaci města a dění v něm moderní a často i kontroverzní řešení, která se ovšem ve výsledku vždy ukázala jako mimořádně účinná.“
Martin Glaser
ředitel Národního divadla Brno
„TIC BRNO nyní velmi dobře a podpůrně spolupracuje s řadou dalších brněnských institucí.
Na vysoké produkční úrovni organizuje řadu akcí v čele s Brněnskými Vánocemi, které se z lokálních trhů průměrné kvality posunuly mezi nejvyhledávanější akce svého druhu ve střední Evropě. Vánoce jsou osobité, citlivě zasazené do brněnského prostoru, mají mimořádně kvalitní doprovodný program a následují i ekologické trendy. Dalším výborným příkladem pozitivního vývoje TIC BRNO je například posun časopisu KAM v Brně, který se z šedé nezajímavé tiskoviny stal periodikem s nápaditou grafikou, s velkým množstvím poutavých i praktických informací o dění v městě; to samé platí i o portálu GOtoBRNO.cz. Pozitivně vnímám i vybudování nového infocentra. Ve výčtu by bylo možno pokračovat dlouhým seznamem. Naše agentura za dobu šéfování Jany Janulíkové několikrát s TIC BRNO spolupracovala a vždy šlo z jejich strany o práci vstřícnou, nápomocnou, profesionální a efektivní.“
David Dittrich
ředitel hudební agentury C.E.M.A.
Vydavatel
Dodavatel
Kontakt
KAM v Brně
K dispozici zdarma v našich informačních centrech a na dalších místech v Brně.