TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG
TURISTPROPAG

TURISTPROPAG

Zvláštní cenu za průvodce městem a dalších 11 ocenění obdržel TIC BRNO v soutěži turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG.

  • soutěž turisticko-propagačních materiálů, jejímž partnerem je A.T.I.C. ČR
  • každoročně se přihlašuje velké množství materiálů od vydavatelů z řad obcí, měst, neziskových organizací nebo podnikatelů v cestovním ruchu
  • devítičlenná porota sestavená z řad odborníků na cestovní ruch, design, stylistiku i grafiku vybírá vždy 3 nejlepší z každé kategorie a uděluje také zvláštní ceny


    1. místo – BRNOPAS, kategorie Turistické karty (2022)

    1. místo – Play Brno, kategorie Turistická aplikace (2022)

    1. místo – brožura Gourmet Brno, kategorie Propagační leták (2022)

    2. místo – kategorie propagační leták – průvodce Brno město hudby (2020)

    3. místo – kategorie publikace – Interior Design Guide (2020)

    2. místo – kategorie propagační spot – Brněnské Vánoce (2020)

    1. místo – kategorie Zpravodaje města a obcí – měsíčník KAM v Brně (2019)

    1. místo – kategorie Slevové karty – turistická slevová karta BRNOPAS (2019)

    2. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – Frčíme Brnem (2019)

    3. místo – kategorie Turistický průvodce – autentický průvodce TO JE Brno vol. 2. (2019)

    1. místo – kategorie Mapy měst, regionů, oblastí – mapa Brněnská přehrada a okolí (2018)

    3. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – Brno-průvodce městem (2018)

    Zvláštní cena České centrály CzechTourism – kategorie Publikace – Brno-průvodce městem (2018)

    3. místo – kategorie Slevové karty – karta BRNOPAS (2018)

    1. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – publikace Brněnské podzemí (2017)

Kontakt ocenění TIC BRNO