TURISTPROPAG
Zvláštní cenu za průvodce městem a dalších 11 ocenění obdržel TIC BRNO v soutěži turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG.
- soutěž turisticko-propagačních materiálů, jejímž partnerem je A.T.I.C. ČR
- každoročně se přihlašuje velké množství materiálů od vydavatelů z řad obcí, měst, neziskových organizací nebo podnikatelů v cestovním ruchu
- devítičlenná porota sestavená z řad odborníků na cestovní ruch, design, stylistiku i grafiku vybírá vždy 3 nejlepší z každé kategorie a uděluje také zvláštní ceny
3. místo – kategorie Ostatní propagační předměty – kolekce svíček brněnské ikony (orloj, pařez, pavilon A brněnské výstaviště) (2024)
2. místo – kategorie Publikace – Autentický průvodce TO JE BRNO IV. (2024)
1. místo – BRNOPAS, kategorie Turistické karty (2022)
1. místo – Play Brno, kategorie Turistická aplikace (2022)
1. místo – brožura Gourmet Brno, kategorie Propagační leták (2022)
2. místo – kategorie propagační leták – průvodce Brno město hudby (2020)
3. místo – kategorie publikace – Interior Design Guide (2020)
2. místo – kategorie propagační spot – Brněnské Vánoce (2020)
1. místo – kategorie Zpravodaje města a obcí – měsíčník KAM v Brně (2019)
1. místo – kategorie Slevové karty – turistická slevová karta BRNOPAS (2019)
2. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – Frčíme Brnem (2019)
3. místo – kategorie Turistický průvodce – autentický průvodce TO JE Brno vol. 2. (2019)
1. místo – kategorie Mapy měst, regionů, oblastí – mapa Brněnská přehrada a okolí (2018)
3. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – Brno-průvodce městem (2018)
Zvláštní cena České centrály CzechTourism – kategorie Publikace – Brno-průvodce městem (2018)
3. místo – kategorie Slevové karty – karta BRNOPAS (2018)
1. místo – kategorie Publikace určené k prodeji – publikace Brněnské podzemí (2017)