BRNOPAS cílovka, foto: Monika Hlaváčová Pocket Media
BRNOPAS brožura a BRNOPAS karta
BRNOPAS brožura a BRNOPAS karta
BRNOPAS cílovka, foto: Monika Hlaváčová Pocket Media

BRNOPAS

Tato turistická karta plná výhod vás provede městem a vytipuje ta nejzajímavější místa, která byste v Brně neměli vynechat.

  • zajistí zajímavé slevy a vstupy zdarma i do 5 TOP cílů (zahrad brněnských vil, na věž Staré radnice, do brněnského podzemí, katedrály sv. Petra a Pavla a do brněnské Zoo)
  • ušetří čas i peníze také díky cestování MHD zdarma, včetně sezónní lodní dopravy na Brněnské přehradě
  • umožní přednostně zakoupit vstupenky do vily Tugendhat
  • možno zakoupit online nebo na několika prodejních místech v Brně
  • varianty od 1 do 3 dnů

Reference

„Pro město děláte výbornou práci. Moc si toho vážíme. Díky vašemu proaktivnímu přístupu, okamžité reakci na covid situaci a kreativitě se podařilo do města přilákat domácí turisty během letních měsíců na krásné venkovní akce typu Maraton hudby Brno, zatraktivnění BRNOPASu apod. Tím jste výrazně napomohli obsazenosti našemu hotelu.“

Markéta Janatová
Area Director of Sales & Marketing Czech Republic, Barceló Hotel Group

„TIC BRNO je náš důležitý partner, jehož dominující činnost se odehrává při tvorbě a realizaci propagace města. Byli jsme jedni z prvních v naší moderní historii, kteří činnost TIC BRNO považovali za velmi důležitý prvek zásadním způsobem ovlivňující povědomí jeho návštěvníků o Brně, jeho kultuře, historii ale i současném životě. Příchodem paní Janulíkové do managementu se zintenzivnily a zkonkretizovaly kroky, které k úspěšné propagaci města vedly. Soustředila kolem sebe tým, který měl jasné úkoly a jejich přínos se pozitivně projevil ve všech činnostech. Propagace vč. webu GOtoBRNO.cz, komfortní program BRNOPAS, nové webové stránky a aktivní práce na sociálních sítích, pořádání kulturních a jiných akcí, které navíc vyprovokovaly podnikatelské prostředí k aktivnímu přístupu. Brno se viditelně otevřelo a stalo se otevřeným městem, vyhledávaným nejen mladými návštěvníky, ale i rodinami s dětmi a seniory. Současná situace plná nových výzev a řešení podobný manažerský přístup potřebuje.“

Michal Řičánek
marketing, PR & Sales, Hotel International

Provozovatel

Kontakt